V času, ko je vsak potrošnik ali poslovni partner bombardiran s kopico oglasnih sporočil je personalizacija postala tista razlikovalna prednost, po kateri bo vaše podjetje izstopalo ter si vas bodo veliko bolj zapomnili. Personaliziran tisk ni zgolj trend, njegovi učinki se kažejo v večji prepoznavnosti blagovne znamke, boljši vključenosti strank in njihovi zvestobi ter večji prodaji. V tem članku bomo raziskali, zakaj je personalizacija tiska tako pomembna in kako jo lahko izkoristite za povečanje dodane vrednosti vaših izdelkov.
Tisk variabilnih podatkov (angl. Variable-data printing) oz. personalizacija tiskovin je oblika digitalnega tiska in omogoča tisk unikatnih izdelkov, kar ne vključuje zgolj besedila, personaliziramo lahko tudi slike, URL naslove, QR in črtne kode.
Trg tiska variabilnih podatkov je v letu 2024 globalno dosegal 10,46 milijarde € prometa in se napoveduje, da bo do konca leta 2037 dosegal 75,92 milijarde € prometa.
S prilagoditvijo tiska specifičnemu uporabniku, le-ta izstopa iz množice generičnih izdelkov in deluje veliko bolj osebno. Na primer, personalizirani poslovni materiali, kot so darilne vrečke, knjige, fascikli, brošure ali embalaža, lahko pritegnejo več pozornosti in pustijo trajnejši vtis.
84 % kupcev preferira kupovati od tistih blagovnih znamk, ki jih obravnavajo kot posameznike in ne številke. Raziskave kažejo, da personalizirani marketinški materiali, kot so kuponi z imenom prejemnika ali ekskluzivne ponudbe, povečajo verjetnost nakupa.
Izdelki, ki omogočajo prilagoditev, dosegajo višje prodajne cene. Stranke so pripravljene plačati več za nekaj, kar je unikatno in prilagojeno njihovim potrebam. Po nekaterih raziskavah 93 % podjetij poroča o povečanju prihodkov po implementaciji napredne strategije personalizacije.
Podjetja lahko s personaliziranimi brošurami, letaki in poslovnimi mapami poskrbijo za močnejšo povezavo z obstoječimi in potencialnimi strankami.
Personalizirani koledarji, darilne vrečke ali knjige so odlična darila, ki jih podjetja lahko podarijo svojim zaposlenim, kupcem ali poslovnim partnerjem.
Personalizirana embalaža ustvari edinstveno izkušnjo za kupce, kar poveča zvestobo blagovni znamki.
Uporaba digitalnega tiska omogoča prilagajanje vsakega natisnjenega kosa brez velikih stroškov. Uporaba QR kod na tiskovinah omogoča dodatno interaktivnost.
Platforme, kot je BORIklik, omogočajo enostavno ustvarjanje personaliziranih tiskovin v samo nekaj korakih brez posebnega računalniškega znanja.
Personalizacija tiska temelji na podatkih, zato je nujna njihova ažurnost. Hkrati poskušajte zbrati čim več podatkov o vašem občinstvu. To naredite z razmislekom o dodatnih poljih pri obrazcih za povpraševanje na vaši spletni strani, izvedbo anket in kvizov. Spremljanje kupčevih preferenc in preteklih nakupov omogoča bolj ciljano personalizacijo.
Personalizacija tiska je sedanjost in prihodnost za vsa tista podjetja, ki želijo dvigniti prodajo in zadovoljstvo strank. Prinaša veliko dodano vrednost tako podjetjem kot kupcem, kar vodi v win-win princip, ki si ga vsi želimo.