Vsebina košare

Kontakt

TISKARNA

prodaja@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 460
Dunajska cesta 48

KOPIRNICI

kopirnica@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 17:00
SOB in NED: ZAPRTO
01 47 20 440
Dunajska cesta 48
info.dunajska105@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 15:45
SOB in NED: ZAPRTO
01 56 59 130
Dunajska cesta 105

UPRAVA

info@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 410
Linhartova cesta 1
Informacije podjetja

Podjetje

Vsi podatki o podjetju na enem mestu. Veseli bomo tudi vašega obiska v naših poslovnih prostorih v Ljubljani.

Kontaktni podatki

TISKARNA

prodaja@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 460
Dunajska cesta 48

KOPIRNICI

kopirnica@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 17:00
SOB in NED: ZAPRTO
01 47 20 440
Dunajska cesta 48
info.dunajska105@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 15:45
SOB in NED: ZAPRTO
01 56 59 130
Dunajska cesta 105

UPRAVA

info@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 410
Linhartova cesta 1

Splošni podatki

 
NAZIV PODJETJA:
BIROGRAFIKA BORI, Invalidsko podjetje za
usposabljanje in zaposlovanje invalidov, d.o.o.

Sedež podjetja:
Linhartova cesta 1, 1000 Ljubljana

ID za DDV:
SI16466543

Matična številka:
5183472000

Datum ustanovitve:
1.2.1980

POSLOVNI RAČUN:
NLB d.d.
IBAN: SI56  0292 2001 9084 454
BIC: LJBASI2X

SKB d.d.
IBAN: SI56 0313 4100 3139 260
BIC: SKBASI2X

NKBM d.d.
IBAN: SI56 0400 1004 7819 243
BIC: KBMASI2X

Invalidske kvote

Kalkulator

Za izračun prihranka pri nadomestni izpolnitvi invalidske kvote

Vrednost stroška dela v opravljenih storitvah: 0,00 €

Vaš prihranek pri izdelavi naročila: 0,00 €

Vsak delodajalec, ki zaposluje najmanj 20 oseb, je po zakonu obvezan k izpolnjevanju invalidskih kvot, kar pomeni, da mora zaposlovati od 2 % do 6 % invalidov. Odstotek je odvisen od registrirane dejavnosti.


Zavezanec lahko svojo zakonsko obveznost glede kvote izpolni tako, da:
- zaposluje predpisano število invalidov ali
- plača prispevek za vzpodbujanje zaposlovanja invalidov ali
- nadomestno izpolni svojo kvotno obveznost s poslovnim sodelovanjem z invalidskim podjetjem ali zaposlitvenim centrom.

Več informacij na: https://www.srips-rs.si/

Delodajalec, zavezanec k zaposlovanju invalidov, ki ne izpolni kvote, mora za vsakega invalida, ki bi ga moral zaposliti, plačati mesečni prispevek za vzpodbujanje zaposlovanja invalidov. Prispevek v višini 70 % minimalne plače, kar trenutno znaša 877,73 EUR, mora plačati Javnemu štipendijskemu, razvojnemu, invalidskemu in preživninskemu skladu RS do vključno zadnjega dne v mesecu za pretekli mesec.

Namesto plačevanja mesečnih prispevkov si lahko preko poslovnega sodelovanja z invalidskim podjetjem Birografika BORI d.o.o. zagotovite grafično tiskarske storitve ali produkte, ki jih potrebujete pri svojem poslovanju, hkrati pa zadostite predpisanim zahtevam glede invalidskih kvot.

Pogoj za nadomestno izpolnitev kvote za enega manjkajočega invalida je sklenjena in izpolnjena pogodba o poslovnem sodelovanju, pri čemer mora na mesečni ravni vrednost stroškov dela v izvedenih storitvah znašati najmanj 15/12 minimalnih plač. V letu 2023 glede na trenutno višino minimalne plače to znese 1.567,38 EUR.

V Birografiki BORI d.o.o. strošek dela v tiskarskih storitvah dosega 45% neto vrednosti storitev, na področju storitev kopiranja strošek dela znaša 60% neto vrednosti storitev.

Za naročnika, ki je zavezanec h kvoti, to pomeni, da bo z naročilom storitev tiska v neto vrednosti 3.483,07 EUR ali storitev kopiranja v neto vrednosti 2.612,30 EUR v invalidskem podjetju Birografika BORI d.o.o. nadomestno izpolnil svojo kvotno obveznost za enega manjkajočega invalida za en mesec in na ta način prihranil 877,73 EUR, saj mu v tem mesecu ne bo treba plačati prispevka za zaposlovanje invalidov.

Če je manjkajočih invalidov več in bi poslovni partner na mesečni ravni za njih želel nadomestno izpolniti kvote, je potrebna sorazmerno večja realizacija.

Realizacija se tekom koledarskega sešteva in se v mesecu, ko doseže predpisano vrednost za nadomestno izpolnitev, lahko kvota tudi uveljavlja.

Prednosti poslovnega sodelovanja z Birografika Bori d.o.o. z namenom nadomestne izpolnitve kvote:

  1. širok nabor naših storitev, med katerimi lahko izbirate, in s tem hkrati uveljavljate nadomestno izpolnitev kvote;
  2. mesečno vas obveščamo o vrednosti izvedenih naročil in stroških dela za poročanje invalidskemu skladu, vaši sodelavci pa lahko ta čas posvetijo pomembnejšim opravilom za vaše podjetje;
  3. s poslovnim sodelovanjem z invalidskim podjetjem Birografika Bori d.o.o. pokažete svojo družbeno odgovornost, saj tako neposredno pripomorete k ohranjanju delovnih mest za invalide.

Zaposlitev

V kolikor ste zainteresirani za delo pri nas, vas vabimo, da nam vašo prošnjo in življenjepis pošljete na elektronski naslov: info@birografikabori.si

 

 

 

 

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne tiskarne, www.birografikabori.si

1. PREAMBULA

1.1. Spletno tiskarno Birografike BORI d.o.o. (v nadaljevanju tudi: »spletna tiskarna«) upravlja Birografika BORI d.o.o. (v nadaljevanju: »Birografika BORI d.o.o.«, »mi«, »upravljalec«) in je registrirano v Sloveniji (Evropska Unija, »EU«) s sedežem na naslovu Linhartova cesta 1, SI-1000 Ljubljana, pod matično številko družbe 5183472000, registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, ID številka za DDV  SI 16466543.

1.2. Spletna tiskarna je platforma, ki fizičnim in pravnim osebam omogoča sklepanje poslov (prodaja) skladno s temi pogoji.

1.3. Ti splošni pogoji urejajo le razmerje med vami in Birografiko BORI d.o.o. v vlogi upravljalca spletne tiskarne.

1.4. Oddajo naročila v spletni tiskarni je mogoče izvesti ob vaši predhodni registraciji ali brez nje (nakup kot gost). V primeru registracije ali ob oddaji naročila kot gost morate posredovati vsaj naslednje osebne podatke (e-naslov, telefon, ime in priimek oz. naziv pravne osebe, naslov za dostavo, davčna št. za pravno osebo) in potrditi ter se strinjate s temi splošnimi pogoji. Pogoji poslovanja so javno dostopni na spletnem portalu Birografike BORI d.o.o..

2. NAKUP IZDELKA ALI NAROČILO STORITVE

2.1. Ti splošni pogoji veljajo za vsa naročila izdelkov in storitev. Pred postopkom naročanja v spletni tiskarni jih pozorno preberite in se prepričajte, da jih razumete. Oddaja naročila pomeni tudi potrditev, da se s pogoji uporabe v celoti strinjate.

2.2. Ti pogoji (in drugi v njih navedeni akti) se lahko spremenijo ali dopolnijo.

2.6. Z nakupom izdelka oz. storitve preko spletne tiskarne se vzpostavi pravno razmerje med kupcem in Birografiko BORI d.o.o., pri kateri je bil opravljen nakup.

3. POGOJI UPORABE SPLETNE TISKARNE

3.1. Spletna tiskarna je dostopna na glavni domeni z URL naslovom https://www.birografikabori.si, možna pa je uporaba nekaterih dopolnilnih domen iz katerih ste preusmerjeni na glavno domeno. Za uporabo storitev in funkcionalnosti spletne tiskarne morate imeti dostop do interneta ter razpolagati z napravo, ki ima vgrajen sodoben brskalnik. Sami ste odgovorni za ustrezno programsko opremo, ki jo za svoje pravilno delovanje zahteva spletna tiskarna, odgovorni pa ste tudi za pravilno delovanje vaše računalniške opreme in ustrezen dostop do interneta.

3.2. Birografika BORI d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi njenih spletnih strani in vanje vključenih vsebin. Birografika BORI d.o.o. tudi ne prevzema nobene odgovornosti v povezavi s posledicami, ki jih povzročijo informacije, vsebovane na teh spletnih straneh. Birografika BORI d.o.o. ni odgovorna za morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

3.3. Vsebine spletne tiskarne lahko uporabljate izključno za nakup, informiranje ter izobraževanje, in sicer v sklopu osebnih in nekomercialnih namenov. Vsa vsebina je avtorsko zaščitena. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava, reprodukcija, preoblikovanje in distribucija vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja Birografike BORI d.o.o. prepovedana.

3.4. Naročanje v spletni tiskarni je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu.

3.5. V spletni tiskarni lahko ustvarite uporabniški račun in kot registrirani uporabnik spletne tiskarne nadaljujete z nakupnim procesom. Registrirani uporabniki so fizične ali pravne osebe, ki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Uporabniški račun vam omogoča, da:

  • upravljate svoje osebne podatke (ime in priimek oz. naziv pravne osebe, naslov prebivališča, poštni naslov, elektronski naslov, mobilno številko, davčno št. v primeru pravne osebe, geslo),
  • večkratno oddate naročila brez ponovnega vpisovanja svojih osebnih podatkov,
  • pridobite informacije o plačilu naročila in druge informacije,
  • se odjavite ali prijavite na E-novice,
  • vnesete svoje želene naslove za dostavo v adresar,
  • imate pregled nad preteklimi naročili.

3.6. Nakup lahko opravite tudi brez registracije:

  • na košarici izbere »Nakup brez registracije«,
  • pri vnosu »Podatki kupca« vnese svoje podatke (ime in priimek oz. naziv pravne osebe, ulica, poštna številka, kraj in država, elektronski naslov, mobilna številka, davčna št. v primeru pravne osebe).

3.7. Uporabniški račun lahko ustvarite s predhodnim klikom na »Pravna oseba« ali »Fizična oseba«.

3.8. Kupec si mora ob registraciji in kreiranju uporabniškega računa določiti geslo ter vse druge zahtevane podatke (e-naslov, ime in priimek oz. naziv pravne osebe, mobilno številko, ulica, poštna številka, kraj in država, poštni naslov, davčno št. v primeru pravne osebe). Izdajanje za drugo osebo ali podajanje lažnih informacij je kaznivo dejanje.

3.9. Že v fazi registracije se lahko poda prijavo na obvestila, ki predstavlja soglasje za obveščanje o novostih in aktualnih ponudbah, kar ni pogoj za oddajo naročila in izvedbo nakupa v spletni tiskarni.

3.10 Spletna tiskarna v postopku registracije na vaš e-naslov pošlje sporočilo s povezavo, prek katere potrdite svoj e-naslov in aktivirate svoj uporabniški račun, s čimer zaključite postopek registracije. S tem si ustvarite svoj uporabniški račun. Registrirani kupci morajo v času uporabe spletne tiskarne skrbeti za točnost in ažurnost podatkov. Osebni podatki se lahko s strani kupca kadarkoli spremenijo v profilu uporabniškega računa.

3.11. Vsak registriran kupec pridobi uporabniške podatke, ki jih sestavljata uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo. Z vnosom pravilnih uporabniških podatkov se kupec prijavi v spletno tiskarno. Geslo za prijavo je tajno in znano le kupcu, ki se je v spletni tiskarni registriral. Na strani upravljalca je geslo kodirano, s čimer je zagotovljen višji nivo informacijske varnosti.

3.12. Ko oddate naročilo in zaključite nakup kot gost, ne morete dostopati do funkcionalnosti uporabniškega računa, kot so opisane v točki 3.5. tega člena.

4. PRAVICE IN ZAVEZE UPRAVLJALCA

4.1. Birografika BORI d.o.o. si vam pridržuje pravico ukiniti uporabniški račun, če kršite pogoje uporabe in veljavno zakonodajo.

4.2. Kadarkoli lahko izbrišete uporabniški račun v nastavitvah svojega profila, lahko pa izbris zahtevate od Birografike BORI d.o.o., da odstrani vaš uporabniški račun, na način, da to sporoči Birografiki BORI d.o.o. preko elektronskega računa prodaja@birografikabori.si. Taka odstranitev je dokončna in je ni možno preklicati. Po izbrisu se lahko ponovno registrirate in si kreirate uporabniški račun.

4.3. Birografika BORI d.o.o. si pridružuje pravico, da ne realizira oddanega naročila kupcu, če za to obstajajo utemeljeni razlogi. V tem primeru bo kupnina kupcu vrnjena.

5. DELOVANJE SPLETNE TISKARNE

5.1. Birografika BORI d.o.o. si bo prizadevala, da bo spletna tiskarna delovala nemoteno. Birografika BORI d.o.o. ne jamči, da bo spletna tiskarna delovala neprekinjeno, brez motenj in napak.

5.2. Ker se spletna tiskarna nenehno posodablja, bo neizogibno občasno prihajalo do sprememb in/ali začasnih ali trajnih motenj brez predhodnega obvestila. Birografika BORI d.o.o. v teh primerih ne odgovarja za nastale motnje in morebitne posledice. Uporabnik spletne tiskarne v teh primerih nima pravice do odškodnine.


6. POSTOPEK ODDAJE NAROČILA

6.1. Pred oddajo naročila mora vsak registriran kupec preveriti svoje podatke in jih ustrezno ter redno ažurirati. Pozorno preberite naročilo na vsakem koraku postopka naročanja. V primeru nejasnosti se lahko obrnete na prodajno službo prodaja@birografikabori.si ali uporabite možnost instantnega sporočanja »Chat« oziroma nas v času delovnika kontaktirate na telefonsko številko 01/47-20-450.

6.2. Postopek naročanja v spletni tiskarni sledi naslednjim korakom:

Za naročilo izdelka morate izbrati želeni izdelek oziroma storitev in klikniti gumb »Dodaj v košaro«. V procesu nakupa morate shraniti vsebino naročila za kasnejšo realizacijo nakupa ali pa izvesti nakup z izbiro dostave, načina plačila ter navedbo drugih obvezujočih podatkov potrebnih za izvedbo naročila ter ob zaključku nakupa kupnino plačati z eno od plačilnih metod, ki jih spletna tiskarna omogoča.

6.3. V primeru, da nakupni proces tako zahteva, lahko za oddajo datoteke za tisk in nadaljnjo obdelavo, prejmete po elektronski pošti navodilo in povezavo, preko katere lahko varno oddate svoje datoteke, če so slednje potrebne za izvedbo naročila.

6.4. Po oddaji naročila po elektronski pošti prejmete obvestilo o sprejemu naročila. V njem so navedeni naročeni izdelki in količine, ki ste jih izbrali.

6.5. Kupoprodajna pogodba med Birografiko BORI d.o.o in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme potrdilo o sprejemu naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni ter veljajo za oba udeleženca.

6.6. Registriranemu kupcu so podatki o vsebini naročila in podatki o morebitnih preteklih izvedenih naročilih vselej dostopni v spletni tiskarni.


7. PLAČILNI POGOJI

7.1. Cene v spletni tiskarni veljajo v trenutku oddaje naročila. Po vaši oddaji naročila, se cena izdelka ne more več spremeniti.

7.2. Vse končne cene objavljene v spletni tiskarni vključujejo DDV in so izražene v EUR.

7.3. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma pošiljanja. Stroški dostave oziroma pošiljanja se kupnini prištejejo v primeru izbire "dostava po pošti".

7.4. Plačilo za naročilo se opravi na spletnem mestu. Ob zaključku oddaje naročila ste preusmerjeni na slovenske priznane bančne inštitucije, ki plačilo sprovedejo na varen način. Posledično ne shranjujemo, ne obdelujemo in nimamo na kakršen koli način dostopa do kupčevih plačilnih elementov s plačilne kartice ali drugih mehanizmov za izvedbo plačil. S tem kupcu omogočimo visok nivo informacijske varnosti. Spletna tiskarna uporablja mehanizem rezervacije/zadržanja sredstev kupca v višini kupnine ob zaključku nakupa. Rezervacija je aktivna za čas izdelave naročenih storitev/izdelkov in se sprosti (rezerviran znesek se kupcu odtrga iz računa), ko naročene izdelke oddamo na pošto oziroma jih predamo kupcu ob prevzemu. Plačnik (podatki na izdanem računu kupca) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne kartice ali eDenarnice.


8. DOSTAVA

8.1. Naročeni izdelki se lahko prevzamejo osebno na prevzemnem mestu Birografike BORI d.o.o., Ljubljana, Dunajska 48, ali se odpošljejo po pošti v dogovorjenem roku. V primeru, da to ne bi bilo možno, boste po elektronski pošti ali telefonsko obveščeni in vam bodo izdelki poslani v najkrajšem možnem času.

8.2. Dostavo opravlja dostavna služba. Če dostava ni uspešna, oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo.

8.3. Strošek dostave se prišteje nakupni ceni naročila in je naveden na računu. Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila in kupec po opravljenem plačilu nima več nobenih dodatnih stroškov. Cena dostave velja za področje celotne Slovenije.

8.4. Pri izbiri hitrosti dostave je prikazana cena in predvideni datum dostave.

8.5. Birografika BORI d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavne službe in ne prevzema odgovornosti za izgubo pošiljke ali njeno poškodovanje med transportom, prav tako ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodovanje izdelka med vračilom izdelka po pošti.

8.6. V primeru, da ob prevzemu pošiljke kot kupec ugotovite, da je pošiljka oziroma embalaža fizično poškodovana, morate na to takoj opozoriti uslužbenca dostavne službe in sprožiti postopek reklamacije dostave.

8.7. Dostava je zaključena, ko so izdelki dostavljeni  in ko kupec s podpisom potrdi prejem izdelkov.

8.8. Upoštevati je potrebno vse veljavne zakone in predpise države, v katero je izdelek poslan. Ne odgovarjamo za kršitve te zakonodaje s strani kupca.

9. PRAVICA UPORABNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE OZIROMA VRAČILA BLAGA IN POVRNITVE KUPNINE

9.1. Tiskarske storitve in izdelki v spletni tiskarni po večini predstavljajo blago, ki je bilo bodisi izdelano po natančnih navodilih kupca oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, bodisi imajo lastnost blaga ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera Birografika BORI d.o.o. nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe. Pri grafično-tiskarskih storitvah, ki rezultirajo v unikatnih izdelkih, gre skladno z veljavno zakonodajo za izjemo, pri kateri odstop od pogodbe ni mogoč.


10. NESKLADNOST BLAGA IN REKLAMACIJE  

10.1. Birografika BORI d.o.o. mora kupcu izročiti izdelke v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki bi jih izdelki morda  imeli v času dobave.

10.2.  Materiali v tisku se zaradi uporabe vode ali temperature lahko raztezajo, kar vpliva na kvaliteto odtisa in izdelka. Vse deformacije papirja in druge tehnološke posebnosti, ki vplivajo na končni odtis, je potrebno upoštevati pri pripravi datoteke za tisk. Za neupoštevanje navodil pri pripravi datoteke za tisk, Birografika BORI d.o.o. ne odgovarja.

Za napake pri tisku ali v materialu, ki lahko povzročijo poslovno ali materialno škodo tretji osebi, Birografika BORI d.o.o. ne odgovarja.

Za napake v tiskovinah, ki so posledica napačno pripravljenih datotek za tisk s strani zunanjih izvajalcev kupca, Birografika BORI d.o.o. ne odgovarja.

10.3. V primeru, da kupec meni, da prejeti izdelki niso skladni z njegovimi zahtevami, lahko poda reklamacijo preko elektronske pošte prodaja@birografikabori.si.

10.3. Birografika BORI d.o.o. bo poiskala najboljšo rešitev glede na vaše želje in zmožnosti Birografike BORI d.o.o. V primeru zaznane napake s strani Birografike BORI d.o.o., bo napaka odpravljena in izdelek zamenjan.

V kolikor to ne bo mogoče, kupec vrne izdelek Birografiki BORI d.o.o., Birografika BORI d.o.o. pa kupcu kupnino.

10.4. Reklamacije bo Birografika BORI d.o.o upoštevala v roku 8 delovnih dni od prejetja zavrnjenih izdelkov s strani kupca.


11. PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

11.1. Vsa besedila, komentarji, dela, ilustracije in slike, ki so reproducirane ali upodobljene v spletni tiskarni, vključno s programsko kodo in spletnimi gradniki v uporabniškem vmesniku, so zaščitene z avtorsko pravico in/ali drugo pravico intelektualne lastnine za celotno trajanje veljavnosti teh pravic in za celoten svet. Vsaka reprodukcija oziroma popolna ali delna upodobitev spletne trgovine oziroma vseh ali dela njenih elementov je strogo prepovedana.

11.2. Birografika BORI d.o.o. vam podeljuje izključno, osebno in neprenosljivo pravico do uporabe spletne tiskarne in storitev za njihovo osebno uporabo. Ta pravica se podeljuje za čas uporabe spletne tiskarne. Ta podelitev pravice ne pomeni prenosa kakršne koli intelektualne lastnine in/ali komercialne pravice na vas.


12. OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

12.1. Vaše osebne podatke uporabljamo skladno z zakoni in predpisi, temi pogoji uporabe in Politiko zasebnosti Birografike BORI d.o.o. (na povezavi – link doda oblikovalec!). Dokumente pozorno preberite, saj vsebujejo pomembne pogoje, ki veljajo za vas. Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke:

  • ki nam jih posredujete sami:  
    • ob registraciji v spletno tiskarno (ime in priimek, naslov, pošta, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),
    • ob oddaji naročila (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
    • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa).
  • ki jih pridobimo sami skladno s Politiko zasebnosti Birografike BORI d.o.o.

12.2. Kot upravljalec osebnih podatkov (Birografika BORI d.o.o.) bomo pridobljene osebne podatke v celoti hranili, varovali in obdelovali. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Vaši osebni podatki so pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb, razen tistih, ki morajo vaše osebne podatke prejeti za izvedbo nakupa (podizvajalci Birografike BORI d.o.o.  – upravljalci osebnih podatkov).

12.3. Ko ustvarite uporabniški račun za spletno tiskarno, lahko Birografika BORI d.o.o.  vaše osebne podatke in podatke o uporabi spletnega mesta uporabi za zagotavljanje storitev v sklopu delovanja spletne tiskarne, tudi za namen izboljšanja uporabniške izkušnje.

12.4. Ko opravite nakup prek spletne tiskarne, upravljalec Birografika BORI d.o.o. vaše osebne podatke (vključno z imenom in priimkom, naslovom, naslovom za dostavo, telefonsko številko, mailom) lahko posreduje pogodbenemu podizvajalcu (podobdelovalcu osebnih podatkov), ki jih lahko uporabi za izpolnitev vašega nakupa in vse v zvezi s samim nakupom (dostava, obračun in kreiranje ter posredovanje računa, plačilo, pomoč kupcu, reklamacijski zahtevki, obveščanje o samem nakupu in izvedbe nakupa).

12.5. Za dostop do določenih storitev v spletni tiskarni ali za dostop do svojih podatkov, povezanih s storitvami spletne tiskarne, se morate prijaviti v svoj račun.

12.6. Pri nakupu v spletni tiskarni se podatki o tem nakupu (npr. opis blaga/storitev, količina, cena, datum nakupa) shranijo, shranijo pa se tudi podatki o kupcu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov).

12.7. Kakršne koli zahteve v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov lahko posredujete na Birografiko BORI d.o.o. v skladu s Politiko zasebnosti Birografike BORI d.o.o.

 Obveščamo vas, da:

  • vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od upravljalca zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov;
  • navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov prodaja@birografikabori.si;
  • lahko pri Informacijskem pooblaščencu RS vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim subjektom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago (pogodbeni podizvajalci);
  • več informacij o varovanju osebnih podatkov v družbi lahko pridobite v Politiki zasebnosti Birografike BORI d.o.o., dostopni na povezavi.

12.8. Spletna tiskarna vam omogoča vpogled v osebne podatke, povezane z vašim računom, in njihovo spreminjanje po potrebi in skladno s pogoji uporabe. Vaš uporabniški račun vsebuje vse obvezne podatke in podatke, ki ste jih vnesli prostovoljno.

12.9. Veljajo vsa določila glede piškotkov, kot so določena v Politiki zasebnosti Birografike BORI d.o.o. Svojo izbiro in nastavitve glede piškotkov si lahko kadarkoli ogledate in spremenite v uporabniških nastavitvah spletne tiskarne.


13. VARNOST IN ZASEBNOST

13.1. Birografika BORI d.o.o zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih preko vašega brskalnika pošiljate v spletno tiskarno.

13.2. Za varno izvajanje plačil skrbijo podjetja, ki so verodostojne bančne inštitucije, ki tržijo svoje bančne in plačilno-transakcijske storitve. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. V podjetju ne shranjujemo, ne obdelujemo in na kakršen koli način nimamo dostopa do kupčevih plačilnih elementov s plačilne kartice ali drugih mehanizmov za izvedbo plačil. Pred vnosom podatkov iz kreditne kartice in pred izvedbo plačila ste avtomatično preusmerjeni na verificirano spletno stran bančne inštitucije. S tem kupcu omogočimo višji nivo informacijske varnosti.

13.3. Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. Kupec kot registriran uporabnik ima tudi sam možnost ukiniti uporabniški račun v nastavitvah uporabniškega računa.

14. PIŠKOTKI

14.1. Piškotki, ki nam pomagajo ustrezno prikazati vsebine, omogočajo delovanje obrazcev, košarice in drugih bistvenih elementov spletne strani. Tovrstni piškotki so aktivni le v času trajanja seje. Primer uporabljenih piškotkov: ASP.NET_SessionId.

14.2. Google uporablja piškotke za shranjevanje priljubljenih uporabniških nastavitev, izbiro jezikovne verzije, št. prikazanih zadetkov in vrednosti, prikaz informacij na Google zemljevidih ter mnogih drugih funkcionalnosti in storitev tega spletnega giganta.

14.3. Google Analytics je storitev spletnega analiziranja. Nudi nam informacije o obnašanju uporabnikov na naši spletni strani in nam s tem pomaga ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo, prikazati relevantno vsebino itn. Pri razbiranju teh podatkov vas ne moremo osebno prepoznati.
Življenjska doba teh piškotkov znaša do 2 leti. Primer uporabljenih piškotkov: _ga, __utma, __utmb,__utmc, __utmz in __utmv.

14.4. Google maps: Google maps pripadajoče piškotke uporabljamo za prikaz uporabniku prijaznega zemljevida in označb lokacije. Življenjska doba teh piškotkov znaša do 10 let. Primeri uporabljenih piškotkov: SID, SAPISID, APISID, SSID, HSID, NID, PREF.

14.5. Issuu.com: Piškotki, ki jih uporabljamo za prikaz interaktivnih tiskovin in merjenje statistike ogledov prenešenih tiskovin. Življenjska doba teh piškotkov znaša do 5 let. Primer uporabljenih piškotkov: mc.

14.6. Facebook: Piškotki storitve Facebook personalizirajo izkušnjo skupne rabe, saj vam omogočajo prijavo in preprosto interakcijo z družabnimi omrežji, hkrati pa beležijo število delitev, všečkov, komentarjev. Življenjska doba teh piškotkov znaša do 5 let. Primer uporabljenih piškotkov: act, locale, lu, datr, csm, _fbp.

14.7. Twitter: Piškotki družbenega omrežja Twitter, ki vam omogočajo lažjo interakcijo s tem družbenim omrežjem. Življenjska doba teh piškotkov znaša do 5 let. Primer uporabljenih piškotkov: k, guest_id, auth_token_session, secure_session, twll, twitter_sess.

14.8. Tawk: TawkConnectionTime: Čas seje
twk_idm_key: Čas seje
twk_uuid_6584282907843602b8046c5a: 6 mesecev, unikaten ID uporabnika

14.9. Cookie_test
Življenjska doba - čas seje.
Uporaba: unikaten ID uporabnika.

14.10. Cookieid
Življenjska doba - čas seje.
Uporaba: unikaten ID uporabnika.

14.11. cslhVISITOR
Življenjska doba - čas seje.
Uporaba: unikaten ID uporabnika.

14.12. osC_AutoCookieLogin
Življenjska doba - 14 dni.
Uporaba: za avtomatsko prijavo uporabnika.

14.13. osCsid
Življenjska doba - čas seje.
Uporaba: unikaten ID uporabnika.

14.14. birografikabori_cookie_consent_analytics
Življenjska doba - 10 let.
Uporaba: shrani nastavitve o odločitvi uporabe piškotkov glede google analitike.

14.15. birografikabori_cookie_consent_others
Življenjska doba - 10 let.
Uporaba: shrani nastavitve o odločitvi uporabe piškotkov.


15. SPLOŠNE DOLOČBE

15.1. Svoje pravice in obveznosti po pogodbi lahko prenesemo na drugo organizacijo, pri čemer to ne vpliva na vaše pravice ali naše obveznosti po teh pogojih. Če se to zgodi, vas bomo o tem obvestili na ustrezen način.

15.2. Svoje pravice ali obveznosti po teh pogojih uporabe lahko na tretjo osebo prenesete le z našim pisnim soglasjem.

15.3. Če je katera določba teh pogojev v nasprotju z veljavno zakonodajo in predpisi, to ne vpliva na veljavnost ostalih določil teh pogojev. Pogodbeni stranki se bosta, ob upoštevanju namena teh pogojev, dogovorili za novo ustrezno določbo, ki bo v skladu z zakonodajo in predpisi.

15.4. Pogodbeno razmerje med Birografika BORI d.o.o. in kupcem v spletni tiskarni ureja slovensko pravo. V kolikor se te splošne pogoje prevede v kakšen drugi jezik, velja v primeru spora veljavnosti različnih verzij, slovenska verzija teh pogojev. Pogodbeni stranki soglašata, da bosta vse spore nastale iz te pogodbe, reševali sporazumno. V kolikor se ne bosta mogli sporazumeti, bo spore reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

15.5. Če ne vztrajamo pri vašem izpolnjevanju obveznosti po teh pogojih uporabe do nas ali ne uveljavljamo svojih pravic v razmerju do vas ali z njihovim uveljavljanjem zamujamo, to ne pomeni, da smo se svojim pravicam v razmerju do vas odpovedali in da vam teh obveznosti ni treba spoštovati. Če se odpovemo uveljavljanju svojih pravic zaradi vaše kršitve, bomo to storili pisno, pri čemer to ne pomeni, da se samodejno odpovedujemo uveljavljanju teh pravic pri prihodnjih kršitvah.

15.5. Ti splošni pogoji se lahko spremenijo v naslednjih primerih:

  • sprememb načina obdelave naročil in sprejemanja plačil;
  • sprememb veljavnih zakonov in regulativnih zahtev ali drugih podobnih sprememb in
  • v primeru drugih sprememb.

15.6. V primeru sprememb splošnih pogojev, bo Birografika BORI d.o.o. objavila na spletni tiskarni nove splošne pogoje vsaj 1 dan pred veljavo novih pogojev.

15.7. Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem objave na spletnih straneh.

 

Objavljeno: 16.2.2022      Posodobljeno:26.1.2024

 

 

OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV

12.1. Vaše osebne podatke uporabljamo skladno z zakoni in predpisi, temi pogoji uporabe in Politiko zasebnosti Birografike BORI d.o.o. (na povezavi – link doda oblikovalec!). Dokumente pozorno preberite, saj vsebujejo pomembne pogoje, ki veljajo za vas. Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke:

  • ki nam jih posredujete sami:  
    • ob registraciji v spletno tiskarno (ime in priimek, naslov, pošta, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),
    • ob oddaji naročila (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),
    • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa).
  • ki jih pridobimo sami skladno s Politiko zasebnosti Birografike BORI d.o.o.

12.2. Kot upravljalec osebnih podatkov (Birografika BORI d.o.o.) bomo pridobljene osebne podatke v celoti hranili, varovali in obdelovali. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Vaši osebni podatki so pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb, razen tistih, ki morajo vaše osebne podatke prejeti za izvedbo nakupa (podizvajalci Birografike BORI d.o.o.  – upravljalci osebnih podatkov).

12.3. Ko ustvarite uporabniški račun za spletno tiskarno, lahko Birografika BORI d.o.o.  vaše osebne podatke in podatke o uporabi spletnega mesta uporabi za zagotavljanje storitev v sklopu delovanja spletne tiskarne, tudi za namen izboljšanja uporabniške izkušnje.

12.4. Ko opravite nakup prek spletne tiskarne, upravljalec Birografika BORI d.o.o. vaše osebne podatke (vključno z imenom in priimkom, naslovom, naslovom za dostavo, telefonsko številko, mailom) lahko posreduje pogodbenemu podizvajalcu (podobdelovalcu osebnih podatkov), ki jih lahko uporabi za izpolnitev vašega nakupa in vse v zvezi s samim nakupom (dostava, obračun in kreiranje ter posredovanje računa, plačilo, pomoč kupcu, reklamacijski zahtevki, obveščanje o samem nakupu in izvedbe nakupa).

12.5. Za dostop do določenih storitev v spletni tiskarni ali za dostop do svojih podatkov, povezanih s storitvami spletne tiskarne, se morate prijaviti v svoj račun.

12.6. Pri nakupu v spletni tiskarni se podatki o tem nakupu (npr. opis blaga/storitev, količina, cena, datum nakupa) shranijo, shranijo pa se tudi podatki o kupcu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov).

12.7. Kakršne koli zahteve v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov lahko posredujete na Birografiko BORI d.o.o. v skladu s Politiko zasebnosti Birografike BORI d.o.o.

 Obveščamo vas, da:

  • vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od upravljalca zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov;
  • navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov prodaja@birografikabori.si;
  • lahko pri Informacijskem pooblaščencu RS vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim subjektom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago (pogodbeni podizvajalci);
  • več informacij o varovanju osebnih podatkov v družbi lahko pridobite v Politiki zasebnosti Birografike BORI d.o.o., dostopni na povezavi.

12.8. Spletna tiskarna vam omogoča vpogled v osebne podatke, povezane z vašim računom, in njihovo spreminjanje po potrebi in skladno s pogoji uporabe. Vaš uporabniški račun vsebuje vse obvezne podatke in podatke, ki ste jih vnesli prostovoljno.

12.9. Veljajo vsa določila glede piškotkov, kot so določena v Politiki zasebnosti Birografike BORI d.o.o. Svojo izbiro in nastavitve glede piškotkov si lahko kadarkoli ogledate in spremenite v uporabniških nastavitvah spletne tiskarne.

PLAČILNI POGOJI

7.1. Cene v spletni tiskarni veljajo v trenutku oddaje naročila. Po vaši oddaji naročila, se cena izdelka ne more več spremeniti.

7.2. Vse končne cene objavljene v spletni tiskarni vključujejo DDV in so izražene v EUR.

7.3. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma pošiljanja. Stroški dostave oziroma pošiljanja se kupnini prištejejo v primeru izbire "dostava po pošti".

7.4. Plačilo za naročilo se opravi na spletnem mestu. Ob zaključku oddaje naročila ste preusmerjeni na slovenske priznane bančne inštitucije, ki plačilo sprovedejo na varen način. Posledično ne shranjujemo, ne obdelujemo in nimamo na kakršen koli način dostopa do kupčevih plačilnih elementov s plačilne kartice ali drugih mehanizmov za izvedbo plačil. S tem kupcu omogočimo visok nivo informacijske varnosti. Spletna tiskarna uporablja mehanizem rezervacije/zadržanja sredstev kupca v višini kupnine ob zaključku nakupa. Rezervacija je aktivna za čas izdelave naročenih storitev/izdelkov in se sprosti (rezerviran znesek se kupcu odtrga iz računa), ko naročene izdelke oddamo na pošto oziroma jih predamo kupcu ob prevzemu. Plačnik (podatki na izdanem računu kupca) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne kartice ali eDenarnice.

DOSTAVA

8.1. Naročeni izdelki se lahko prevzamejo osebno na prevzemnem mestu Birografike BORI d.o.o., Ljubljana, Dunajska 48, ali se odpošljejo po pošti v dogovorjenem roku. V primeru, da to ne bi bilo možno, boste po elektronski pošti ali telefonsko obveščeni in vam bodo izdelki poslani v najkrajšem možnem času.

8.2. Dostavo opravlja dostavna služba. Če dostava ni uspešna, oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo.

8.3. Strošek dostave se prišteje nakupni ceni naročila in je naveden na računu. Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila in kupec po opravljenem plačilu nima več nobenih dodatnih stroškov. Cena dostave velja za področje celotne Slovenije.

8.4. Pri izbiri hitrosti dostave je prikazana cena in predvideni datum dostave.

8.5. Birografika BORI d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavne službe in ne prevzema odgovornosti za izgubo pošiljke ali njeno poškodovanje med transportom, prav tako ne prevzema odgovornosti za izgubo ali poškodovanje izdelka med vračilom izdelka po pošti.

8.6. V primeru, da ob prevzemu pošiljke kot kupec ugotovite, da je pošiljka oziroma embalaža fizično poškodovana, morate na to takoj opozoriti uslužbenca dostavne službe in sprožiti postopek reklamacije dostave.

8.7. Dostava je zaključena, ko so izdelki dostavljeni  in ko kupec s podpisom potrdi prejem izdelkov.

8.8. Upoštevati je potrebno vse veljavne zakone in predpise države, v katero je izdelek poslan. Ne odgovarjamo za kršitve te zakonodaje s strani kupca.

PIŠKOTKI

14.1. Piškotki, ki nam pomagajo ustrezno prikazati vsebine, omogočajo delovanje obrazcev, košarice in drugih bistvenih elementov spletne strani. Tovrstni piškotki so aktivni le v času trajanja seje. Primer uporabljenih piškotkov: ASP.NET_SessionId.

14.2. Google uporablja piškotke za shranjevanje priljubljenih uporabniških nastavitev, izbiro jezikovne verzije, št. prikazanih zadetkov in vrednosti, prikaz informacij na Google zemljevidih ter mnogih drugih funkcionalnosti in storitev tega spletnega giganta.

14.3. Google Analytics je storitev spletnega analiziranja. Nudi nam informacije o obnašanju uporabnikov na naši spletni strani in nam s tem pomaga ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo, prikazati relevantno vsebino itn. Pri razbiranju teh podatkov vas ne moremo osebno prepoznati.
Življenjska doba teh piškotkov znaša do 2 leti. Primer uporabljenih piškotkov: _ga, __utma, __utmb,__utmc, __utmz in __utmv.

14.4. Google maps: Google maps pripadajoče piškotke uporabljamo za prikaz uporabniku prijaznega zemljevida in označb lokacije. Življenjska doba teh piškotkov znaša do 10 let. Primeri uporabljenih piškotkov: SID, SAPISID, APISID, SSID, HSID, NID, PREF.

14.5. Issuu.com: Piškotki, ki jih uporabljamo za prikaz interaktivnih tiskovin in merjenje statistike ogledov prenešenih tiskovin. Življenjska doba teh piškotkov znaša do 5 let. Primer uporabljenih piškotkov: mc.

14.6. Facebook: Piškotki storitve Facebook personalizirajo izkušnjo skupne rabe, saj vam omogočajo prijavo in preprosto interakcijo z družabnimi omrežji, hkrati pa beležijo število delitev, všečkov, komentarjev. Življenjska doba teh piškotkov znaša do 5 let. Primer uporabljenih piškotkov: act, locale, lu, datr, csm, _fbp.

14.7. Twitter: Piškotki družbenega omrežja Twitter, ki vam omogočajo lažjo interakcijo s tem družbenim omrežjem. Življenjska doba teh piškotkov znaša do 5 let. Primer uporabljenih piškotkov: k, guest_id, auth_token_session, secure_session, twll, twitter_sess.

14.8. Tawk: TawkConnectionTime: Čas seje
twk_idm_key: Čas seje
twk_uuid_6584282907843602b8046c5a: 6 mesecev, unikaten ID uporabnika

14.9. Cookie_test
Življenjska doba - čas seje.
Uporaba: unikaten ID uporabnika.

14.10. Cookieid
Življenjska doba - čas seje.
Uporaba: unikaten ID uporabnika.

14.11. cslhVISITOR
Življenjska doba - čas seje.
Uporaba: unikaten ID uporabnika.

14.12. osC_AutoCookieLogin
Življenjska doba - 14 dni.
Uporaba: za avtomatsko prijavo uporabnika.

14.13. osCsid
Življenjska doba - čas seje.
Uporaba: unikaten ID uporabnika.

14.14. birografikabori_cookie_consent_analytics
Življenjska doba - 10 let.
Uporaba: shrani nastavitve o odločitvi uporabe piškotkov glede google analitike.

14.15. birografikabori_cookie_consent_others
Življenjska doba - 10 let.
Uporaba: shrani nastavitve o odločitvi uporabe piškotkov.

POLITIKA ZASEBNOSTI

Pošljite povpraševanje

Želite, da vam izdelamo ponudbo prilagojeno vašim željam ali pa vas zanima izdelek, ki ga trenutno ni na zalogi?

Povpraševanje

Od klika do izdelka

Enostavno do želenega izdelka s spletno trgovino BIROGRAFIKA BORI d.o.o.