Obvestilo za stranke
KOPIRNICA, Dunajska cesta 105, PRI MERCATORJU bo ZAPRTA od 22.7. do vključno 16.8., zaradi KOLEKTIVNE DOPUSTA.

Vsebina košare

Kontakt

TISKARNA

prodaja@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 460
Dunajska cesta 48

KOPIRNICI

kopirnica@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 17:00
SOB in NED: ZAPRTO
01 47 20 440
Dunajska cesta 48
info.dunajska105@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 15:45
SOB in NED: ZAPRTO
01 56 59 130
Dunajska cesta 105

UPRAVA

info@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 410
Linhartova cesta 1
Informacije podjetja

Kako navdušiti s prodajnim katalogom

maj, 24. 05. 2024

Kako navdušiti s prodajnim katalogom

Prodajni katalog je močno marketinško orodje, ki vam omogoča pospeševanje prodaje in predstavitev vašega prodajnega asortimana v širino in globino. Poznamo več različnih vrst prodajnih katalogov, vsem pa je skupno to, da so v prvi vrsti namenjeni komunikaciji s poslovnimi partnerji.

Zato lahko s prodajnim katalogom zelo enostavno povečujete prodajo na terenu, sestankih ali kakšnih dogodkih, kjer lahko stranke na vizualen način spoznajo vse prednosti in značilnosti vaše ponudbe ter si preberejo tudi kakšno mnenje drugih zadovoljnih strank. Hkrati pa prodajni katalog tudi močno orodje za vaše prodajne ekipe, saj jim omogoča enostavno predstavitev vašega asortimana in še bolj uspešno vodenje prodajnih pogovorov.

Zaradi tega je uporaba katalogov je izjemno široka in koristna za različne vrste poslovnih subjektov, kot so stranke, marketinške ekipe, strokovnjaki za rast in razvoj, prodajni predstavniki, skladiščno in trgovsko osebje, ter druge poslovne partnerje in investitorje, katere lahko s prodajnimi katalogi dosegate preko navadne fizične pošte, e-pošte, različnih digitalnih kanalov ali direktno z osebno interakcijo.

Z združitvijo vsebine in vizualnih elementov lahko izdelate privlačen prodajni katalog, ki bo očaral vaše stranke in jih motiviral k nakupu. Kako? Ugotovite v nasvetih naših strokovnjakov:

  1. Ciljna publika: Razumevanje potreb in želja strank

Preden začnete ustvarjati prodajni katalog, je ključno, da dobro razumete, komu je namenjen in kdo tvori njegovo ciljno skupino. Z upoštevanjem teh smernic boste bolje zadovoljili pričakovanja, želje, potrebe in zahteve svojih strank ter posledično povečali učinkovitost prodajnega kataloga. Zato je nujno, da že v začetni fazi razvoja prodajnega kataloga pridobite jasno sliko o svojih potencialnih kupcih: kakšne so njihove potrebe, kaj jih zanima in kakšne so njihove preferenčne izbire.

Uporaben nasvet: Pri razumevanju svojih ciljnih skupin si lahko zelo pomagate s temeljito raziskavo trga. Ta vam bo omogočila pridobitev globljega vpogleda v značilnosti svojih kupcev ter vam pomagala pri prilagajanju vsebin in oblikovanju kataloga glede na njihove potrebe in pričakovanja.

  1. Jasnost in preglednost vsebine: Ustvarjanje strukture kataloga

Katalog mora biti jasen, pregleden in enostaven za branje. S tem boste bralcu oz. potencialnemu kupcu olajšali navigacijo po katalogu, ohranjali njegovo pozornost in mu omogočili lažje iskanje informacij. Zato razdelite prodajni katalog na različna poglavja, ki so smiselno kategorizirana in razporejena. Vsebino lahko tako razdelite glede na globino ali širino prodajnega asortimana, pri tem pa nikakor ne pozabite na jasne naslove, podnaslove, slike, razdelke in druge elemente, ki prispevajo k boljši berljivosti in enostavni navigaciji po prodajnem katalogu.

  1. Kakovostne fotografije: Nepogrešljiv del vsakega prodajnega kataloga

Fotografije izdelkov so ključnega pomena pri prodajnem katalogu. Z njimi pokažete svoje izdelke oziroma storitve v najboljši luči, zato poskrbite, da so vse slike v vašem prodajnem katalogu visoko kakovostne, konsistentne, dobro osvetljene in prikazujejo izdelek v praktični uporabi. Če je le mogoče, vključite tudi kakšno sliko izdelka iz različnih zornih kotov, zato da strankam omogočite boljši vpogled v vse njegove prednosti.

  1. Format, oblika in materiali: Ključni sestavni del prodajnega kataloga

Pri ustvarjanju prodajnega kataloga je enako pomemben kot izgled, tudi otip. Takšni elementi niso le estetski, ampak imajo ključno vlogo pri doseganju uspeha kataloga, saj poudarjajo videz, zagotavljajo njegovo trajnost in prepričljivost. Zato lahko z uporabo kakovostnega papirja, različnih premazov in drugih učinkov ustvarite katalog, ki bo še bolj privlačen, vzdržljiv in prepričljiv ter posledično učinkovit.

  1. Izčrpne informacije: Jasno predstavljanje značilnosti izdelkov oz. storitev

Vsak izdelek ali storitev mora nujno biti opremljen z vsemi informacijami, ki jasno predstavijo njegove značilnosti, prednosti in karakteristike. Stranke pri pregledovanju kataloga potrebujejo celovite in kakovostne informacije, zato da lahko čim hitreje in enostavneje sprejmejo informirano odločitev o nakupu. Osnovne informacije, ki jih morate nujno vključiti v vsak prodajni katalog izdelkov so: ime izdelka, cena, glavne značilnosti, velikosti, barve, in druge specifikacije (teže, materiali, pakiranja), kratek opis in SKU koda.

  1. Kreativni in privlačni naslovi: Poudarjanje edinstvenih prednosti in koristi

Z naslovi boste pritegnili pozornost bralcev oz. potencialnih kupcev, zato bodite pri naslovih kreativni. Izpostavljate lahko npr. edinstvene lastnosti izdelkov, reševanje težav strank ali pa ustvarite čustvene povezave z bralcem.

  1. Vključite posebne ponudbe in akcije: Spodbujanje nakupne odločitve

Dodajanje posebnih ponudb in akcij v prodajni katalog je odličen način za spodbujanje nakupnih odločitev strank. Jasno in privlačno izpostavljene ponudbe lahko znatno vplivajo na odločitev potrošnika, kar lahko vodi k večji učinkovitosti prodajnega kataloga in posledično večjemu zadovoljstvu strank. Pri tem je seveda izredno pomembno, da so vse posebne ponudbe in prodajne akcije jasno opredeljene ter predstavljene na način, ki strankam jasno pokaže, kakšne ugodnosti lahko pričakujejo ob nakupu.

  1. Kreativna oblika: Vizualno privlačen in učinkovit design

Nikakor ne pozabite na oblikovanje! Uporabite privlačne barve, pisave in grafične elemente, ki bodo katalog naredili privlačen in zanimiv za brskanje. Tako boste povečali vrednost in prepoznavnost blagovne znamke, povečali zaznano vrednost v očeh svoje ciljne skupine ter povečali učinkovitost prodajnega kataloga. Zato naj bo vaš prodajni katalog v skladu z vašo celostno grafično podobo podjetja oziroma blagovne znamke, ter naj jasno izraža vaše vrednote, poslanstvo in vizijo.

  1. Jasen poziv k akciji: Spodbujanje nadaljnjega ukrepanja

Vsak učinkovit prodajni katalog vsebuje jasen in prepričljiv poziv k akciji, ki potencialne stranke spodbuja k nadaljnji interakciji. Poleg poziva k nakupu lahko vključite tudi druge možnosti, kot je na primer obisk spletne strani, naročilo na e-novice, sledenje na družbenih omrežjih ali stik s prodajnim predstavnikom za dodatne informacije.

Uporaben nasvet: Za maksimalno učinkovitost prodajnega kataloga naj bo poziv k akciji oblikovan tako, da bralca navduši in ga spodbudi k takojšnjemu odzivu.

 

Prodajni katalog je ključen del vsake uspešne marketinške strategije in lahko naredi veliko razliko v dojemanju vaše blagovne znamke ter vaših izdelkov ali storitev. Z ustrezno izbiro formatov, oblikovanja in kakovostnih materialov lahko zagotovite, da bo vaš katalog izstopal in pritegnil pozornost ciljnega občinstva.

Kot vaš zanesljiv partner za tiskarske storitve smo tu, da vam pomagamo pri ustvarjanju prodajnega kataloga, ki bo navdušil in prepričal vaše stranke. Zato kliknite tukaj in si zagotovite vrhunski prodajni katalog, ki bo odražal vrednote vaše blagovne znamke in pomagal doseči vaše marketinške cilje.

 

Od klika do izdelka

Enostavno do želenega izdelka s spletno trgovino BIROGRAFIKA BORI d.o.o.