Ste že kdaj prišli na dogodek in popolnoma osupnili nad stojnico katerega od razstavljavcev? Ali pa ste morda kdaj organizirali dogodek in ste si želeli, da bi vaše sporočilo zares izstopalo in prevzelo obiskovalce? Na dogodkih je prvi vtis ključen, saj že takoj ob prvem stiku v očeh obiskovalcev ustvari zaznano vrednost o vas in vašem podjetju. Zato ostaja večno vprašanje, kako ustvariti nepozaben vtis na dogodku, kjer so obiskovalci vaše potencialne stranke.
Uporabniki o izdelku in njegovi ceni razmišljajo šele takrat, ko izdelek vzbudi njihovo pozornost ali čustva
Grafični materiali so eden tistih zimzelenih elementov, ki so na promocijskem dogodku nepogrešljivi in lahko na njem zelo enostavno presežejo svojo osnovno funkcionalnost in naredijo ključno razliko med povprečnim in nepozabnim vtisom. S svojo izraznostjo, močjo oblikovanja, barv, besedila, formatov in drugih vizualnih elementov lahko ustvarijo nepozabno vzdušje, ki obiskovalce navdihujejo in v njih vzbujajo čustva, želje in potrebe.
Pri pripravi grafičnih materialov za predstavitev na dogodku morate torej biti izredno pozorni na njihov namen. Ne glede na to, ali gre za enostavno promocijo sredi mesta ali za velik sejem, ki ga dnevno obišče več deset tisoč obiskovalcev, ali pa gre za enostavno zgibanko, darilno vrečko ali za velik transparent, zastavo, jumbo plakat, dopisni list, vizitko, poslovno mapo ali tension banner, v vseh primerih morate skrbno izbrati nabor grafičnih materialov, ki jih boste uporabili, ter vsakemu posebej določiti svojo funkcijo. Le tako vam bodo lahko vaši grafični materiali učinkovito pomagali doseči cilje vaših promocijskih aktivnosti.
Pred pripravo grafičnih materialov se vedno najprej vprašajte kakšen je njihov namen.
Da bi vam pri oblikovanju grafičnih elementov pomagali, smo za vas povprašali naše strokovnjake v tisku in grafičnem oblikovanju za nekaj uporabnih nasvetov, s katerimi boste naredili in pustili nepozaben vtis na dogodku.
Začnite na začetku. Ko se lotite priprav na promocijski dogodek, najprej pomislite, kaj so vaši marketinški cilji in kakšne aktivnosti boste izvajali v okviru nekega dogodka. Ko boste definirali promocijske aktivnosti, se lotite izbora formatov, ki bodo najbolje reševali zadane izzive. Možnosti pri tem je seveda skoraj neomejeno, kreativnost pa je zaradi tega praktično neskončna. Vendar pa pri tem nikakor ne pozabite, da so poslovne mape, vizitke, letaki, katalogi in zgibanke za resnega razstavljalca zgolj osnoven nabor promocijskih materialov.
Vse ostale rešitve, kot so na primer roll up stojala, talna stojala, beachflags, samolepilne ali magnetne folije, pa predstavljajo dodaten stimulacijski element, ki bo osupnil obiskovalce.
Oblika promocijskih materialov je ključna, saj vpliva na prvo vizualno interakcijo s potencialnim obiskovalcem. Razmislite torej o bolj inovativnih, po meri narejenih vizitkah, brošurah in promocijskih letakih, ki bodo k sebi lažje pritegnili pozornost obiskovalcev in potencialno hitreje izvedli konverzijo.
Barve močno vplivajo na čustva in dojemanje. Zato je priporočljivo izbrati barvno paleto, ki se ujema s sporočilom vašega dogodka, blagovno znamko in ciljno publiko. Žive barve pritegnejo pozornost, medtem ko pastelne barve ustvarijo občutek elegance in subtilnosti. Pomembno je tudi, da se barve uskladijo z blagovno znamko ali tematiko dogodka. Pri izboru barv si lahko pomagate tudi z Color wheel orodjem.
Tipografija ni samo sredstvo za prenašanje besedila, ampak tudi sredstvo za izpostavljanje ključnih točk promocijskega sporočila. Zato v promocijskih tiskovinah uporabljajte ustvarjalne pisave, ki vizualno izstopajo in podkrepijo celotno promocijsko sporočilo. Zato se prepričajte, da je tipografija premišljena, jasno berljiva in zanimiva, ter ne pozabite: na interakcijo vplivajo tudi velikost, debelina in razporeditev besedila.
Fotografije, ilustracije in grafike lahko sporočajo močnejša in bolj zapomnljiva sporočila kot samo tekstovno besedilo. Zato poskrbite, da vaše promocijske tiskovine vsebujejo kakovostne vizualne elemente, ki podpirajo komunikacijsko sporočilo in cilje promocije. Seveda enako velja tudi za infografike ali grafikone, ki ponazarjajo pomembne podatke ali statistike.
Poskrbite za izstopajoče vizualne elemente, ki vzbujajo pozornost
Kakovostni tiskarski materiali ne samo, da izgledajo bolje, ampak so tudi bolj vzdržljivi in prepričljivi. Na svojih zgibankah, vizitkah ali promocijskih letakih lahko torej uporabite različne vrste kakovostnega papirja, ki je trpežen in ima prijeten otip, za dodaten »wow« učinek pa lahko tiskovini dodate tudi kakšen dodaten učinek, kot so na primer mat ali sijajni premazi, folije ali embosiranje.
V kolikor je le mogoče, personalizirajte promocijske tiskovine tako, da bodo zanimive obiskovalcem. Če pa imate tiskovine zgolj za enkraten dogodek, jih lahko za najboljši možen učinek še dodatno individualno personalizirate. To pomeni, da na poslovne mape, vabila, sporočila ali kaj drugega dodate tudi konkretna imena prejemnikov.
Dizajn grafičnih materialov, ki niso personalizirani ali namenjeni samo enemu dogodku, se lahko brez skrbi uporabi tudi večkrat. Tako boste lahko natisnili večjo naklado in zmanjšali stroške, hkrati pa si boste zagotovili zadostne količine tudi za druge promocijske dogodke, ki se jih morda drugače ne bi mogli udeležiti.
Grafični materiali so nepogrešljiv del vsakega dogodka, saj lahko naredijo razliko med povprečnim in nepozabnim doživetjem. Kot tiskarna smo tu, da vam pomagamo pri ustvarjanju grafičnih materialov, ki bodo resnično izstopali in pustili trajen vtis na vaših obiskovalcih.
Zato kliknite tukaj in si zagotovite po meri ustvarjene grafične materiale, ki bodo kakovostni, učinkoviti in vizualno atraktivni.