Vsebina košare

Kontakt

TISKARNA

prodaja@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 460
Dunajska cesta 48

KOPIRNICI

kopirnica@birografikabori.si
PON - PET: od 07:00 do 19:00
SOB in NED: ZAPRTO
01 47 20 440
Dunajska cesta 48
info.dunajska105@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 15:45
SOB in NED: ZAPRTO
01 56 59 130
Dunajska cesta 105

UPRAVA

info@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 410
Linhartova cesta 1
Informacije podjetja

Navdušite svoje deležnike z vrhunsko pripravljenim letnim poročilom

april, 02. 04. 2024

Kreiranje letnega poročila že dolgo ni več samo zakonska obveza, ki ji morajo podjetja zadostiti vsako leto. Je priložnost, ki podjetjem omogoča, da predstavijo svoje pretekle dosežke, učinkovite strategije, ambiciozne cilje in druge aktivnosti vsem deležnikom in partnerjem tako, da v njih vliva novo motivacijo, zaupanje in navdih za prihodnost. Poleg tega pa je letno poročilo tudi orodje, ki posredno pomaga krepiti ugled podjetja in graditi trdne odnose z vso ostalo zainteresirano javnostjo.

Zato je izjemno pomembno, da vaše letno poročilo pripravite premišljeno in z visoko kakovostjo. Toda največje vprašanje je seveda, kako pa to doseči? Preberite nasvete naših strokovnjakov, ki vam bodo koristili v vsaki fazi priprave vašega letnega poročila, da bo resnično izstopalo in navduševalo vaše deležnike.

 

Kaj vse mora letno poročilo sploh vsebinsko obsegati:

Na začetku izdelave vsakega letnega poročila vedno najprej nastopi najpomembnejši izziv - kaj vse sploh zajeti v njegovo vsebino? Pri tem odgovoru najbolj ključno vlogo zagotovo igra dejstvo, ki pravi, da je letno poročilo temeljno komunikacijsko orodje podjetja, ki poleg predstavitve finančnih rezultatov, izpostavlja tudi prikaz strategije podjetja, njegove dosežke in izzive. Zato je za pravilen začetek pri izdelavi letnega poročila najprej nujno identificirati vse informacije in dogodke, ki najbolje predstavljajo vizijo, uspešnost in cilje podjetja, nato pa se je smiselno lotiti še izdelave strukture letnega poročila, ki bo vsebino jasno in učinkovito predstavila.

Na kaj morate biti pozorni pri oblikovanju in vizualni podobi:

Estetika letnega poročila je igra glavno vlogo pri privabljanju pozornosti bralcev in ustvarjanju močnega vtisa o podjetju. Vendar pa se moramo pri tem zavedati, da mora biti letno poročilo tudi funkcionalno in informativno, ter v skladu z celostno grafično podobo podjetja. Zato je pravilno razmerje med jasno predstavljeno vsebino in njegovo vizualno privlačnost ključno. Pazljivo izbrani vizualni elementi, ki sledijo smernicam podjetja lahko torej zelo enostavno poudarijo vsebino, okrepijo profesionalni videz letnega poročila ter ustvarijo močno povezavo z identiteto podjetja.

Praktičen nasvet: Za lepši in bolj profesionalni videza vašega letnega poročila lahko uporabite različne simbolične slike, infografike, ikone, diagrame, citate, slogovne elemente, barvne sheme in tipografije ter tabele, grafe in druge vizualne elemente, ki lahko podkrepijo vsebino.

Stroški tiskanja se z nekaj triki lahko optimizirajo:

Po oblikovanju letnega poročila sledi tisk in z njim največja priložnost za optimizacijo stroškov izdelave. Upoštevanje stroškov je pri izdelavi nujno, ključno vlogo pri njihovi optimizaciji pa igra izbor ponudnika tiskarskih storitev, ki vam omogoči dobro razmerje med hitrostjo in kakovostjo storitve in kvaliteto tiska ter uporabljenih materialov pri tiskanju.

Večna dilema: Izbira materialov in tiskarskih tehnik:

Pri izbiri materialov za tiskanje letnega poročila je poleg stroškov in estetike pomembno upoštevati tudi okoljske vidike. Uporaba okolju prijaznih materialov in tiskarskih postopkov prispeva k trajnostnemu pristopu podjetja ter hkrati izraža tudi zavezanost podjetja k zmanjševanju ogljičnega odtisa.

Pravne smernice so zakonsko opredeljene!

Zagotavljanje skladnosti letnega poročila z zakonodajo in regulativami je nujno. Zato morate obvezno upoštevati vse standarde računovodskega poročanja in druge pravne zahteve s katerimi se boste izognili morebitnim pravnim težavam. Pri tem pa si lahko najlažje pomagate z informacijami in obrazložitvami, ki so zbrane na državnem portalu Ajpes.

Z digitalno alternativo do lažje dostopnosti:

Poleg tiskane različice letnega poročila je smiselno ponuditi tudi digitalno verzijo, ki omogoča bolj dostopno in interaktivno izkušnjo. Vendar pa ne pozabite, da pri digitalizaciji zagotovite ustrezno varnost, ki bo preprečevala kakršnokoli prirejanje ali zlorabo.

Poročanje o trajnostnih prizadevanjih je ključnega pomena:

Vključevanje informacij o trajnostnih prizadevanjih in okoljski odgovornosti podjetja v letno poročilo iz leta v leto postaja vse bolj pomembno. Zavedanje o vpletenosti podjetij v okolje postaja vse močnejše in bolj zanimivo, zato izpostavljanje okoljskih vrednot in aktivnosti podjetij predstavlja transparetnost, odgovornost ter hkrati krepi še zaupanje deležnikov. Seveda je pri tem pomembno, da se podatki o družbeni odgovornosti in vplivu na okolje jasno predstavijo ter pokažejo vse vaše aktivnosti, ki aktivno prispevajo k trajnostnemu razvoju.

S pravočasnim načrtovanjem do dobrega rezultata:

Učinkovita organizacija in distribucija pri kreiranju letnega poročila zagotavlja pravočasno izdelavo letnega poročila po optimalnih stroških. Pri tem ne pozabite, da je oddaja letnega poročila državi zakonsko opredeljena in je obvezna za čisto vsako podjetje. Zato je ključnega pomena, da se že v zgodnji fazi načrtovanja enako kot vsebini posvetite tudi pravilni in pravočasni pripravi ter oddaji letnega poročila.

Za atraktivno, učinkovito in cenovno ugodno letno poročilo je pri pripravi potrebno upoštevati različne vidike, ki skupaj tvorijo uspešno izveden projekt in zavidljiv končni rezultat. Ta mora učinkovito predstaviti ključne informacije in navdušiti deležnike. Zato s pravilnim pristopom k oblikovanju, tiskanju in distribuciji lahko torej dosežete vrhunsko pripravljeno letno poročilo, ki bo kreiralo pozitivno podobo podjetja in povečalo zaupanje deležnikov.

Nazaj na blog

Zadnje novice

Zadnje objavljene novice iz našega bloga. Več novic v rubriki BLOG.

Poznate prednosti sodelovanja z invalidskim podjetjem?
Poznate prednosti sodelovanja z invalidskim podjetjem?

V Sloveniji že desetletje velja kvotni sistem zaposlovanja invalidov katerega namen je izboljšanje zaposlitvenih možnosti invalidov. Po njem morajo delodajalci zaposliti določen odstotek invalidov glede na celotno število njihovih zaposlenih. Zakon tako določa, da so vsi delodajalci, ki imajo najmanj 20 zaposlenih, zavezani k izpolnjevanju invalidskih kvot. Delež invalidov, ki jih morajo zaposliti, je odvisen od vrste dela, ki ga opravljajo - ta se za delodajalce giblje med 2 % in 6 % skupnega števila zaposlenih. Preberite več

Ponosno predstavljamo novo talno stojalo za izdelke
Ponosno predstavljamo novo talno stojalo za izdelke

Zagotavljanje inovativnih promocijskih rešitev, ki vam omogočajo učinkovito oglaševanje vaših izdelkov in storitev, je eden izmed glavnih stebrov našega poslanstva v Birografiki BORI. Zato svojo ponudbo nenehno širimo, razvijamo in posodabljamo, ter z njo rešujemo izzive modernega oglaševanja. Preberite več

Z magnetnimi folijami ponesite vaše sporočilo daleč naokrog
Z magnetnimi folijami ponesite vaše sporočilo daleč naokrog

V dobi, kjer nas obkrožajo nenehna vizualna sporočila, je umetnost izstopanja iz množice ključna. Čeprav poznamo nekatera zimzelena komunikacijska orodja, pa lahko z novimi kreativnimi metodami zelo enostavno poskrbimo, da v očeh tako obstoječih kot potencialnih kupcev poskrbite za novo mero navdušenja. Preberite več

Od klika do izdelka

Enostavno do želenega izdelka s spletno trgovino BIROGRAFIKA BORI d.o.o.