Vsebina košare

Kontakt

TISKARNA

prodaja@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 460
Dunajska cesta 48

KOPIRNICI

kopirnica@birografikabori.si
PON - PET: od 07:00 do 19:00
SOB in NED: ZAPRTO
01 47 20 440
Dunajska cesta 48
info.dunajska105@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 15:45
SOB in NED: ZAPRTO
01 56 59 130
Dunajska cesta 105

UPRAVA

info@birografikabori.si
PON - PET: od 08:00 do 16:00
01 47 20 410
Linhartova cesta 1
Informacije podjetja

Kako poslovne tiskovine vplivajo na ugled podjetja

januar, 16. 01. 2024

Kako poslovne tiskovine vplivajo na ugled podjetja

Ugled podjetja je tek na dolge proge in ima pomemben vpliv na vrednost blagovne znamke. S tem se bo zagotovo strinjal marsikateri marketinški strokovnjak, ki se zaveda, kako zelo težko je postaviti podjetje, se na trgu uveljaviti, uspešno predstavljati svojo dodano vrednost svojim kupcem, ter s svojo zgodbo učinkovito konkurirati na trgu z vso konkurenco in nenehnimi spremembami.

Seveda je razvoj vrednosti blagovne znamke ena izmed osnovnih nalog marketinga v podjetju, zato je še toliko bolj pomembno, da marketing izrablja vse svoje razpoložljive vire za nenehno draženje pozornosti ciljne publike in večanje vrednosti blagovne znamke v njihovih očeh.

Zato poleg vseh svojih sofisticiranih načinov in metod komunikacije, podjetje nikoli ne sme pozabiti na osnovna komunikacijska orodja, s katerimi podjetje vsakodnevno komunicira s svojimi najpomembnejšimi in najbolj zvestimi poslovnimi partnerji – obstoječimi in vsemi ostalimi, ki bodo to na kakršenkoli način kmalu tudi postali.

 

S poslovnimi tiskovinami do večje zaznane vrednosti

Ena izmed takšnih orodij so tudi poslovne tiskovine, ki se praviloma uporabljajo za vsakršno fizično komunikacijo v in izven podjetja. Že samo zaradi tega poslovne tiskovine spadajo v osnovna komunikacijska orodja, s katerimi podjetja razpolaga v svojem širokem naboru marketinškega arsenala.

Poleg tega pa poslovne tiskovine seveda zelo vplivajo tudi na mnoge druge aspekte. Kateri so to smo vprašali naše usposobljene strokovnjake, ki so ključne vplive strnili v naslednje naslove:

 

1. Poslovne tiskovine zelo vplivajo na zaznano vrednost podjetja

Poslovne tiskovine poleg pomembnih informacij v sebi nosijo tudi neposreden vpliv na zaznano vrednost podjetja. Kvalitetno oblikovane in premišljeno izbrane tiskovine posredujejo sporočilo o zanesljivosti, profesionalnosti in kakovosti poslovanja. Še posebej se zaznana vrednost v očeh strank poveča takrat, ko stranke prejmejo privlačno oblikovano poslovno mapo, kakovostno natisnjeno vizitko ali estetsko dopisno pismo. Vsi ti elementi poslovnih tiskovin lahko pozitivno vplivajo na odločitveni proces strank, ter zaupanje v podjetje in njeno poslovanje.

 

2. S poslovnimi tiskovinami do enotne vizualne identitete

Enotna vizualna identiteta na poslovnih tiskovinah predstavlja temelj, ki oblikuje prepoznavnost podjetja. S premišljeno uporabo barv, logotipa, in fontov na dokumentih, kot so poslovne mape, kuverte ali dopisni listi, ustvarimo vizualno povezavo med različnimi materiali. Ta enotnost prispeva k profesionalnemu videzu podjetja in pozitivno dojemanje blagovne znamke s strani prejemnikov. S tem, ko enotno vizualno identiteto vključimo v poslovne tiskovine, postanejo dokumenti učinkovito orodje za utrjevanje podobe podjetja in poudarjanje njegovega unikatnega karakterja.

 

3. Znamčene publikacije za večjo prepoznavnost in lažje razlikovanje od konkurence

Izstopanje med množico tiskovin je ključno, še posebej pomembno pa je, kadar so na istem mestu poleg vaše poslovne tiskovine tudi poslovne tiskovine vaše konkurence. Samo zamislite si, kako enostavno lahko nek poslovni partner izmed različnih poslovnih tiskovin najde ravno vaš dopisni list, če je ta udaren, urejen in zanimiv, ter kako zelo velik vpliv ima lahko to na njegov odločevalski proces. Zato je eden ključnih elementov vsakega marketinškega spleta tudi to, da ima vsaka blagovna znamka svoj po meri izdelane dopisne liste.

 

4. Kako okrepiti profesionalni vtis podjetja?

Poslovne tiskovine so odsev poslovnega duha, zato lahko s smiselno umeščeno vizualno identiteto podjetja na poslovnih tiskovinah poskrbimo, da blagovna znamka izpade še bolj strokovna, vez med prejemnikom in pošiljateljem pa tako posledično postane še trdnejša.

 

5. Prednost pri ohranjanju in shranjevanju pomembnih dokumentov

Pomembni dokumenti, kot so npr. pogodbe, listine, potrdila ali ponudbe, so izjemno zaželeni, da se shranjujejo v poslovne mape. Te so lažje za prenašanje in učinkovitejše za shranjevanje, identificiranje ter ohranjanje njihove vsebine. Zato lahko z dobro izdelano poslovno mapo poleg vizualne identifikacije, vpliva na zaznano vrednost in drugih pomembnih vplivov pripomore tudi k varnosti dokumentov.

 

6. Pomen prvega vtisa

Celostna izkušnja stranke se začne s prvim stikom podjetja, zato je pomembno, da se že od začetka predstavite v najboljši možni luči. Ravno s poslovnimi tiskovinami, kot so poslovne mape, kuverte ali dopisni listi, poskrbimo, da ustvarimo prijeten in strokoven vtis, ter da že z vizualno identiteto poslovnih tiskovin opozorimo nase.

 

7. Moč dolgoročne naložbe v poslovne tiskovine

Poslovne tiskovine imajo poleg vpliva na trenutno zaznano vrednost podjetja tudi dolgoročne učinke na poslovno uspešnost. Poslovne tiskovine so torej pomemben del celostne podobe podjetja in bolj kot boste temu posvečali pozornost večje učinke lahko pričakujete.

Celoten nabor kvalitetnih poslovnih tiskovin pa najdete tukaj.

Nazaj na blog

Zadnje novice

Zadnje objavljene novice iz našega bloga. Več novic v rubriki BLOG.

Že uporabljate zgibanke v vašem podjetju?
Že uporabljate zgibanke v vašem podjetju?

Kdaj ste nazadnje doživeli presenečenje ob odkritju nečesa novega? Morda je bil to izdelek, ki je presegel vaša pričakovanja, ali pa marketinški pristop, ki je na vas pustil trden vtis? Želite nastopiti na sejmu, dogodku ali pa predstaviti svoj produkt v živo oz. na prodajnem mestu? V poslovnem svetu je izredno pomembno, kako podjetja s svojimi marketinškimi aktivnostmi pristopajo k strankam, saj tudi z najmanjšimi podrobnostmi in detajli vplivajo na vtis in vrednost, ki si jih uporabniki ustvarijo ob prvem stiku z njimi. To je dejstvo, ki velja za čisto vse marketinške elemente, ki pa so še posebej izraziti v svetu vizualnega komuniciranja, kjer vam tokrat predstavljamo nadvse priljubljeno promocijsko tiskovino in sicer zgibanke Preberite več

5 nepogrešljivih promocijskih tiskovin za poslovni uspeh
5 nepogrešljivih promocijskih tiskovin za poslovni uspeh

V svetu hitrih sprememb in intenzivne konkurence je za podjetja ključno, da izstopijo iz svojih okvirjev ter za vrhunski vtis pri svojih strankah nenehno izražajo svojo vrednost blagovne znamke in njene vrednote skozi skrbno premišljen in prepleten marketinški splet. Eden izmed najboljših načinov za razvoj vrednosti blagovne znamke je seveda tudi uporaba promocijskih tiskovin, ki kljub digitalizaciji, še vedno ostaja eden izmed najbolj priljubljenih, najpomembnejših in najučinkovitejših komunikacijskih kanalov marsikatere uspešne organizacije. Preberite več

Koledarji za boljšo organizacijo in darilo poslovnim partnerjem
Koledarji za boljšo organizacijo in darilo poslovnim partnerjem

Vsi smo se kdaj že znašli pred tisto neprijetno situacijo, ko smo že nekaj obljubili, potem pa smo na obljubo pozabili, spregledali dve istočasni aktivnosti na različnih mestih hkrati, ali pa se enostavno znašli v poplavi nalog, sestankov in obveznosti, ki so bile v enem trenutku z vidika obvladovanja časa na enkrat neobvladljive. Vsem tem potencialnim stresnim situacijam se lahko enostavno rešimo z boljšo organizacijo našega časa. Da pa ne odkrivamo tople vode, pa lahko uporabimo zelo enostavno in izjemno učinkovito rešitev – koledar. Le-ta velja za nepogrešljiv osebni pripomoček tako v poslovnem kot osebnem življenju. Preberite več

Od klika do izdelka

Enostavno do želenega izdelka s spletno trgovino BIROGRAFIKA BORI d.o.o.