Ste kdaj pomislili, koliko informacij prejmete na dan? Danes se vsakodnevno srečujemo z ogromno količino različnih sporočil, med katerimi je velika večina zagotovo digitalnih. Zato podjetja pogosto pozabijo na prisotnost sporočil v fizični obliki, ki ima še vedno veliko vrednost še posebej, ko govorimo o lokalnih produktih, ki jih vsi imamo radi.
Med vsemi fizičnimi oblikami promocijskih tiskovin so se letaki izkazali za brezčasno klasiko, ki se s svojim izredno prilagodljivim formatom, zelo nizkimi proizvodnimi stroški in prenosljivostjo enostavno postavlja ob bok najučinkovitejšim metodam in orodjem oglaševanja.
Zato smo za vas raziskali in izpostavili nekaj ključnih elementov, ki dvignejo povprečen promocijski letak v učinkovito marketinško orožje.
Začnite na začetku: koga boste nagovarjali?
Letaki so lahko izjemno učinkovito orodje v kolikor vsebino premišljeno prilagodimo ciljni publiki. Zato svetujemo, da se pred kreiranjem letaka vprašate kakšna so njihova pričakovanja, želje ali potrebe. Takoj, ko imamo dobro razdelano komunikacijsko sporočilo in jasno definirano ciljno skupino, se lahko posvetimo izdelavi končnega dizajna promocijskega letaka.
Jasno in prepričljivo sporočilo je najbolj ključen element učinkovitega letaka!
Čas, ki ga ima potencialni kupec za branje kakršnegakoli letaka ali druge vrste oglasa zahteva jasnost in jedrnatost. Bolj je oglas zanimiv in atraktiven, večja bo pozornost prejemnika in daljši bo čas branja. Zato je prvi vtis letaka izjemno pomemben! Še posebej boste navdušili, če boste v svoj marketinški splet dodali 3D UV SPOT letak, pri katerem se boste osredotočili še na ključne prednosti vašega komunikacijskega sporočila, v njega vključili ustrezno fotografijo, povezavo in še najbolj pomembno: »poziv k akciji«, ki je lahko klic, obisk poslovalnice, unovčitev kupona za popust, itd.
Z letakom vplivate na zaznano vrednost celotne blagovne znamke
Vizualni vtis je ključen pri letakih. Poskrbite, da bo dizajn privlačen in v skladu z vašo celostno grafično podobo. Barve, slike in pisave naj bodo izbrane premišljeno in naj podpirajo vaše marketinško sporočilo, ki se bo prejemnikom še bolj vtisnilo v spomin.
Ponudbe in popusti dodatno vzpodbudijo zanimanje
Dodajanje (časovno omejenih) posebnih ponudb ali popustov na letake je odličen način za spodbujanje nakupnih odločitev. Z njimi se bodo potencialni kupci bolj verjetno odločili za nakup, saj z ekskluzivnostjo povečujemo zaznano vrednost in ustvarjamo občutek, da bodo nekaj zamudili v kolikor ponudbe ne izkoristijo.
Dodaten namig: Ekskluzivno ponudbo dodatno poudarite v izpostavljeni pasici
Moč poziva k akciji
Zadnji zelo pomemben element vsakega komunikacijskega sporočila je poziv k akciji. Fizične promocijske tiskovine, kot so letaki, še dodatno vplivajo na zaznano vrednost prejemnika, saj z ustreznim »pozivom k akciji« enostavno povezujejo tradicionalne in digitalne kanale. Zato na letakih vključite QR in promocijske kode ali enostavne povezave do vaše spletne strani oziroma spodbudite prejemnike k fizičnemu obisku. Z njimi boste omogočali enostaven prehod, večjo konverzijo ter boljšo sledljivost potencialnim strankam.
V Birografiki BORI stremimo k temu, da bo vaše sporočilo doseglo in navdušilo vaše občinstvo. Zato za več informacij o naših tiskarskih storitvah nam pišite na prodaja@birografikabori.si.
Nazaj na blogZadnje novice
Zadnje objavljene novice iz našega bloga. Več novic v rubriki BLOG.
Zagotavljanje inovativnih promocijskih rešitev, ki vam omogočajo učinkovito oglaševanje vaših izdelkov in storitev, je eden izmed glavnih stebrov našega poslanstva v Birografiki BORI. Zato svojo ponudbo nenehno širimo, razvijamo in posodabljamo, ter z njo rešujemo izzive modernega oglaševanja. Preberite več
V dobi, kjer nas obkrožajo nenehna vizualna sporočila, je umetnost izstopanja iz množice ključna. Čeprav poznamo nekatera zimzelena komunikacijska orodja, pa lahko z novimi kreativnimi metodami zelo enostavno poskrbimo, da v očeh tako obstoječih kot potencialnih kupcev poskrbite za novo mero navdušenja. Preberite več
Kdaj ste nazadnje doživeli presenečenje ob odkritju nečesa novega? Morda je bil to izdelek, ki je presegel vaša pričakovanja, ali pa marketinški pristop, ki je na vas pustil trden vtis? Želite nastopiti na sejmu, dogodku ali pa predstaviti svoj produkt v živo oz. na prodajnem mestu? V poslovnem svetu je izredno pomembno, kako podjetja s svojimi marketinškimi aktivnostmi pristopajo k strankam, saj tudi z najmanjšimi podrobnostmi in detajli vplivajo na vtis in vrednost, ki si jih uporabniki ustvarijo ob prvem stiku z njimi. To je dejstvo, ki velja za čisto vse marketinške elemente, ki pa so še posebej izraziti v svetu vizualnega komuniciranja, kjer vam tokrat predstavljamo nadvse priljubljeno promocijsko tiskovino in sicer zgibanke Preberite več