Poslovna vizitka je majhna kartica, ki vsebuje vse najpomembnejše informacije o organizaciji ali zaposlenemu. Pojavile so se v 15. stoletju na Kitajskem in opisovale, kako zanimivi oziroma pomembni so bili njihovi lastniki. Izročili so jih, ko so se želeli z osebo srečati in narediti dober vtis. Ravno ustvarjanje prvega vtisa je ostalo vsaj enako pomembno kot nekoč, zato so poslovne vizitke med poslovneži zimzelen pripomoček pri mreženju in del celostne podobe podjetja.
Na podlagi 43 letnih izkušenj smo za vas pripravili 7 nasvetov, ki jih morate vedeti pri izbiri vaše poslovne vizitke.
Z vizitko povejte vašo zgodbo in se predstavite na izviren način, ki bo navdušil prejemnika vizitke. Vrhunska vizitka takoj pritegne pozornost in ne dovoli prejemniku, da bi jo hitro izpustil iz rok, kar poveča njen učinek. Sklada se s poslanstvom in vizijo podjetja.
Odločitev o enostranskem ali dvostranskem tisku je odvisna od količine informacij in designa, vsekakor svetujemo dvostranski tisk in posledično izkoristek celotnega prostora za samopromocijo in utrjevanje podobe podjetja.
Specialne tehnike tiska so tiste, ki vas naredijo drugačne in naredijo WOW efekt. Izbirate lahko med specialnimi materiali kot so: slepi tisk, zlatotisk, UV lakiranje, 3D UV lakiranje, itd. Svetujemo vam, da se v sodelovanju z oblikovalcem poslužujete čim bolj kvalitetnih materialov, kar prejemnik podzavestno povezuje tudi s kvaliteto vaših produktov.
Dodelavne tehnike izdelave vizitk kot so plastificiranje, okroglenje vogalov, luknjanje, zasekovanje in biganje dodatno krepijo podobo podjetja, povečujejo funkcionalno vrednost in ne pustijo prejemnika ravnodušnega.
Izbor ustreznega materiala za vizitke je izjemno pomemben in predstavlja enega od ključnih elementov pri podobi vizitk. Najpogosteje se pri izdelavi vizitk uporablja papir (debelina je odvisna od želje lastnika), obstajajo pa tudi druge rešitve, kot so plastika, reciklirani materiali, kovine itd. s katerimi ste lahko izvirni.
Vsebina daje uporabno vrednost vizitki. Vizitka mora zato nujno vsebovati:
- logotip, ki je prepoznaven ter skladen s celostno grafično podobo podjetja
- ime in priimek lastnika vizitke,
- pozicijo
- telefonsko številko,
- e-pošto
- spletno stran podjetja.
Napis pod sliko: Vizitka s QR kodo lahko služi kot dodatna spodbuda za konkretno akcijo s strani prejemnika.
ℹ Praktičen nasvet:
Za lažje povezovanje na digitalnih kanalih se na vizitki lahko uporabi QR koda s povezavo do spletne strani podjetja, posebne pristajalne strani (npr. podstran Kontakt) ali pa družbenih omrežij, ki jih uporablja lastnik poslovne vizitke (npr. LinkedIn, Facebook, itd.). Ključen je razmislek o ciljni publiki, v kolikor je mlajša bo to vsekakor dobra ideja.
Poslovne vizitke so lahko različnih oblik in dimenzij. Standardne oblike omogočajo enostavno shranjevanje v denarnici, etuijih ali organizatorjih. Obstajajo pa tudi nestandardne poljubne oblike kot so okrogle in kvadratne, ki omogočajo dodatno kreativnost in personalizacijo poslovne vizitke. Izbira le-teh naj upošteva tudi panogo v kateri podjetje deluje. Definitivno odsvetujemo nenavadne oblike vizitk v panogah kot so bančništvo, zavarovalništvo, odvetništvo, itd.
Sedaj veste na kaj biti vse pozoren preden se odločite za tisk vizitk. Za vse dodatne informacije nas lahko kontaktirate na prodaja@birografikabori.si in z veseljem vam pomagamo najti najboljšo rešitev za vas!